27.1.13

chic+grunge: un look infal·lible!

La del lookbook!                                                     La real!

Un toque grunge



Em quadra! Em sento molt Scotch&Soda.

Un preu més o menys assequible i un estil que m’aporta alguna cosa més que les botigues que s’han convertit en les habituals, o sigui Zara!
Jo sóc molt de Maje i Sandro,..., però el punt “chic-francés” m’agrada trencar-lo amb peces més, com ho diria, grunge?. Si barrejo els bàsics, o no tan bàsics de Zara, amb alguna cosa més sofisticada de les marques veïnes i els afegeixo un toc nòrdic, que internacional que estic, em surt un estilisme, outfit, o com el vulguem anomenar, del més variat i súper jo.

Si a més afegeixo un dels meus anells de plata, qualsevol de les bosses de pell que pengen de l’armari i una bona peça exterior ja tenim “conjunt” (que bo, així és com ho hem dit tota la vida, “conjunt”)
Molts direu, grunge Scotch&Soda? És veritat que tenen una línia més formal, ratllant el clàssic. Llanes de qualitat i dissenys tirant a sobris. Però, sense cap mena de dubte, jo em decanto pel més macarra...

Aquí la meva versió hivernal de Scotch.

I la nova col·lecció promet, és súper xula! Quin perill, m'encanta!


-


Me cuadra, me siento muy Scotch&Soda.

Un precio más o menos asequible y un estilo que me aporta algo más que las tiendas que se han convertido en habituales, o sea Zara!
Yo soy muy de Maje, Sandro,..., pero el punto francés me gusta romperlo con prendas más, como diría, ¿grunge?. Si mezclo los básicos, o no tan básicos de Zara, con algo más sofisticado o chic de las marcas del país vecino y les doy un toque nórdico, que internacional estoy, me sale un estilismo, outfit, o como lo queramos llamar, de lo más variopinto y de lo más yo!

Si además añado alguno de mis queridos anillos de plata con piedras, una buena prenda exterior y cualquier bolso de los que cuelgan de mi armario ya tenemos “conjunto” (que bueno, así es como lo hemos llamado toda la vida, conjunto)
La verdad es que muchos dirán, ¿grunge Scotch&Soda?. Y si, es verdad, tienen una línea que es más bien formal, rozando lo clásico. Buenas lanas y diseños sobrios. Pero yo me decanto y me quedo con lo más macarra...

Aquí mi versión invernal de Scotch.

Y la nueva colección promete y mucho… Que peligro! Me encanta!
 




   









1 comentario: