18.2.13

From Australia! Spell and the gipsy collective! Un anell molt salvatge.





Un anillo muy salvaje
enepunt



Siiiiiiiiii, si i si!!!!! Ja tenim toro a la família!!!!
I amb això que vull dir... Que hi ha algú que em coneix molt bé els gustos i que m'ha fet arribar aquest anell tan especial des de l'altra punta del món, des d'Austràlia!!! Va ser veure'l i me'n vaig enamorar.
Conec i em xifla aquesta marca australiana pel seu esperit gypsy-hippie, ..., un "deixat" d'aquells que jo en dic "estudiat". Les seves campanyes són espectaculars, amb fotos ben il·luminades i inspirats en els millors i més autèntics anys dels indis i el hippisme! Jo m'ho compraria tot. Túniques, botes, anells mil, plomes, sarrells,..., inclús uns coixins bestials per donar rotllo a qualsevol localització!

Només puc dir, gràcies!

-


Si, si y si! Ya tenemos toro en casa!
Y con ésto que quiero decir... Que alguien que me conoce muy bien los gustos me ha hecho llegar éste maravilloso y especial anillo desde la otra punta del mundo. Desde Australia! Es que fue verlo y enamorarme de el.
Conozco y me chifla esta marca australiana per su auténtico espíritu gypsy-hippie. Lo que yo defino como un "desaliñado" estudiado. Sus campañas son espectaculares, con fotos bien iluminadas e inspirados en los más auténticos años de los indios y el hippismo. Yo me lo compraría todo. Sus túnicas, botas, anillos mil, plumas, flecos,..., e incluso unos cojines bestiales para aportar rollo a cualquier ambiente.

Solo puedo decir, ¡gracias!






1 comentario: