Barras metálicas. La Barra del Coure
W
Aquí estic. A punt de sortir a sopar, que és de les coses que m'agraden més del mon. Ja tinc una edat i quan no has parat de sortir durant anys a disfrutar de bons àpats acabes sent una "experta" i una privilegiada. Com diu la meva amiga Ingrid de "The secret room" sóc la seva guia culinària. I a mi m'encanta però es clar, això d'aconsellar és molt relatiu i, com en tot a la vida, hi ha gustos tant diversos que el millor es coincidir perquè t'aconsellin, no creieu? A mi m'agrada la música que em proposa la Ingrid i a ella els llocs que li recomano jo, genial!
Ni jo se més que ningú ni tot el que recomano agrada. Però segur, segur, que si t'hi envio és perquè a mi em xifla. Tu sabràs si fer-me cas o no.
Precisament aquella nit anàvem a sopar, a disfrutar, d'un dels restaurants que ara mateix més m'agrada, que més recomano, La Barra del Coure, a Barcelona. Ja d'entrada les barres m'encanten. Però a mes aquesta té un punt sofisticat tant en el menjar com en l'ambient que m'atrau. Una carta no molt extensa però amb marcats productes de temporada i amb una posada en escena exquisida. Olives rodones i relliscoses d'oli de primera, un pa gruixut i tendre, l'steak perfectament macerat i al punt, una burrata de les que et fan tornar, croquetes de pollastre amb un punt de curry que fan que em reconcilii amb aquest animaló (que fa anys que no provo si no és en versió croqueta del Coure), la tonyina, el roastbeef, ..., bé, no se, aneu i proveu. Crec que no us decepcionarà. Espero que us pesin més els "mmmmm" a els "uiuiui...". Deixe-vos seduïr pels Coures...
Per l'ocasió vaig triar un blazer cru de H&M, un cos de seda, color nude, amb pedreria de Maje, uns boy-friend de Zara, stilettos estampat serp comprats a Londres i una bossa de ma de pell de Black Lily.
-
Y aquí estoy. A punto de salir a cenar, que es de las cosas que me gustan más del mundo. Una ya tiene una edad y la verdad es que llevo años saliendo y conociendo infinidad de restaurantes. Aunque solo sea por la constancia te acabas haciendo una "experta" y una privilegiada. Como dice mi amiga Ingrid de "The secret room" soy su guía gastronómica. Y a mi me encanta pero claro, esto de aconsejar es muy relativo. Tu acabas aconsejando a quien tiene los mismos gustos que tu y se fía de tu criterio está claro. A mi me gusta la música que me propone Ingrid y a ella los restaurantes que yo le recomiendo, ¡genial!
Ni yo se más que nadie ni todo lo que recomiendo gusta. Pero seguro, seguro, que si te envio es porque a mi me chifla.Tu sabras si hacerme caso o no.
Precisamente aquella noche íbamos a cenar, a disfrutar, de uno de los restaurantes que ahora mismo más me gusta, de los que más recomiendo, la Barra del Coure, en Barcelona. Ya de entrada las barras me encantan. Pero ésta tiene un punto sofisticado tanto en la comida como en el ambiente que me atrae y seduce. Una carta no muy extensa pero con marcados productos de temporada y con una puesta en escena exquisita. Aceitunas redondas, grandes, prietas, resbaladizas en un aceite de primera, un pan de gorda corteza, crujiente y tierno a la vez, el steak perfecto, una burrata de las que hacen que vuelvas, croquetas de pollo con un punto de curry que han conseguido reconciliarme con este animal (que hace años que no como si no es en versión croqueta del Coure), el atún, el roastbeef,..., bueno, no se, podría estar horas pero mejor ir y probar. Creo que no os decepcionará. Espero que os llenen más los "mmmmm" a los "uiuiui"... Dejaros seducir por los Coures.
Para la ocasión escogí una blazer cruda de H&M, un cuerpo de seda, color nude, con mini pedrería de Maje, unos boy-friend de Zara, stilettos estampados animal print comprados en Londres y una bolsa de mano de piel de la firma Black Lily.
Nena, què estupenda! Nosaltres encara tenim pendent la barra del coure. Si tu ens ho recomanes és un encert segur!
ResponderEliminarSi, si, proveu. Amb calma, disfrutant de la barra i del productes de temporada. Us agradarà... Encara que ja vareu fer un simulacre amb el "Wall 57", són germans bessons!!!
EliminarNo sabes cuanta me hace falta una buena guía de restaurantes. Después de estar casi 3 años viajando sin parar, voy más que perdida. Así que, por favor, comparte todo lo que puedas tus salidas gastronómicas! Gracias!!
ResponderEliminarHola Gudy! Yo encantada! Si te interesa ves siguiendome y compartiré mis preferencias. Me encanta comer y disfrutar a tope. Ojalá te sirvan de inspiración o guia pero ojalá los disfrutes tanto como yo!
EliminarUn abrazo!
ene