10.5.13

All Saints, n'estic enganxada!




Enganchada hasta la médula.



Així és exactament com m'agrada vestir.
Fa un any que, en un viatge a Londres, vaig descobrir i començar a flipar amb aquesta firma. No em vaig poder resistir i vaig acabar comprant-me una camisa preciosa i un collaret meravellós. Però es que la col·lecció d'aquest any no té nom, em fascina, m'apassiona, encaixa absolutament amb la meva vida.
Bé, no tinc més remei que acabar comprant-me alguna cosa... Hi ha algú que es senti tan identificat com jo? Segur que si xafardegeu trobareu alguna cosa que porti el vostre nom, o no?


-



Así es exactamente como me gusta vestir. 
Hace un año, en un viaje a Londres, descubrí y empecé a amar esta firma. No pude resistirme y me compré una blusa preciosa y un collar maravilloso. Pero es que lo de la colección de este año no tiene nombre, me fascina, me apasiona,  encaja absolutamente con mi vida.
Bueno, no tengo más remedio que, comprarme algo... ¿Hay alguien que se sienta tan identificada como yo? Seguro que si chafardeais por su página on-line encontrais algo que os compraríais con los ojos cerrados, ¿o no?






6 comentarios:

  1. Pufffff!!!! Me gusta todo. Qué buena selección. Me encanta porque encima es el estilo que le encanta a mi hija de 13 años. Genial! Besitos.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Me encanta tu hija de 13 años! Si este es su estilo es mi yo!
      Besooo!

      Eliminar
  2. Aquesta botiga m'encanta!! Recordo fa temps una col.lecció amb papallones que em tenia boja ;-))))

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Siiii! És la canya! Em fa venir nervis, m'agrada tooottttt! :)))

      Eliminar
  3. Anónimo12:09

    Molt estilós! Et pega molt...

    Petons

    mT

    ResponderEliminar