11.7.13

Ahir vaig flipar!



¡Ayer flipé!

lavanguardia


Ahir vaig estar al 080, Passarel·la barcelona, i no tinc paraules per descriure aquesta meravellosa col·lecció. Va omplir l'escenari de colors vibrants, de textures lluminoses i de senzillesa desmesurada. Peces molt femenines per la dona més seductora!

Amb quin us quedaríeu i per a quina ocasió? No us sembla una bona opció per un casament diferent? Per ser una núvia amb un glamour i una llum especial?



-



Ayer estuve en el 080, pasarela Barcelona, y no tengo palabras para describir esta maravillosa colección. Llenó el escenario de colores vibrantes, texturas luminosas y de sencillez desmesurada.Fué todo un espectáculo digno de las mujeres parisinas de los años 50. ¡Prendas muy femeninas para mujeres muy seductoras!

¿No os parece brutal? ¿Os quedariais con alguno? ¿No os parece una buena opción para una novia diferente? ¿Para una novia con un glamour y una luz especial?






3 comentarios:

  1. Amb el modelet de la foto 6 sens cap mena de dubte. El color és espectacular, però el que més m'agrada és la part superior rollo camisero!!!

    ResponderEliminar
  2. Hola guapa! encara que mai no et comenti, et segueixo ^__^ Avui no he pogut parar per aqui sense comentar-te pq aquesta col.lecció és realment meravellosa... no puc escollir un! Potser el 4 però amb el top una mica més llarg, que aixó d'ensenyar panxa... com que no em va jajaja...
    Un petó!
    Mireia - ex-secre-Willy ;)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola guapíssima! quina ilu!!!!
      A mi em va xiflar tota la collecció. Em sembla tant hiper femenina , amb uns colors vibrants i seductors que de veritat que no podria triar-ne un de sol.
      Petons preciosa!

      Eliminar