7.10.13

Mallorca es casa.




 




Mallorca se casa.

enepunt


Quan algú em pregunta què posar-se per anar a un casament sempre contesto el mateix. No et compliquis la vida, siguis tu, has d'estar cómoda i sobretot tria el look segons el lloc, l'ambient, la gent i les ganes! 

A mi em diverteix moltíssim crear looks per aquests tipus d'ocasions. Em dedico a la moda des de fa 17 anys i la meva feina m'agrada molt però on disfruto de veritat és creant personatges que requereixen la perfecció. Alguns cops ho aconsegueixo i d'altres no, però i el bé que m'ho passo...

Aquest casament em feia especial il·lusió. Ho vaig tenir molt clar des del principi. Mallorca, una possessió, de tarda i amb una parella encantadora i plena de vida.
Vaig triar un look masculí però amb apunts ultra femenins. 
Una bàsica camisa negra, amb l'escot al seu lloc. Un pantaló-joia amb un teixit ferm, gruixut, amb molt de caràcter i amb l'apunt festiu de la brillantor que li donàvem els mirallets i lluentons de la típica roba india. Uns altíssims peep toes daurats i els complements atrevits i amb força. Una cartera, discreta però femenina fins la médul·la, donava molt joc amb les arrecades punks. Per un altre costat el rellotge i el parell d'anells són joies familiars que a mida que em faig gran em ve molt de gust lluïr, em donen energia, bon rotllo, i la pulsera daurada potent a tope!
Però el que realment va impactar va ser la trena-joia que vaig triar. Tenia clar que havia de sortir de la nuca per acabar en un tupé al front. La perruquera va captar súper bé la meva idea i la va clavar. Un 10 per ella. Elegant, diferent, canyera i amb molt de rotllo.

No us sembla un look sortit de Blade Runner?


camisa, Acne-pantaló,Manoush,clutch-Valentino, peeptoe-JeanMichelCazabat



-



Cuando alguien me pregunta qué ponerse para asistir a una boda siempre contesto lo mismo. No te compliques la vida, se tú misma, procura estar muy cómoda y escoge el look dependiendo del sitio, el ambiente, la gente y las ganas! 

A mí me divierte muchísimo crear looks para este tipo de ocasiones. Me dedico a la moda desde hace más de 17 años y me encanta mi trabajo pero donde realmente disfruto de verdad es creando personajes que requieran la perfección. A veces lo consigo y otras no, pero y lo bien que me lo paso!!!

Esta boda me hacía especial ilusión. Lo tuve claro desde el principio. En Mallorca, dentro de una posesión, de tarde-noche y con una pareja encantadora y llena de vida.
Escogí un look masculino pero lleno de aportes ultra femeninos.
Una básica camisa negra, con el escote en su sitio. Un pantalón-joya con un tejido regio, con carácter y lleno de espejos y lentejuelas que le aportaban el toque festivo. Los altísimos peep toes dorados iluminaban el look. Una cartera, discreta pero femenina hasta la médula, y unos complementos potentes acababan dando el toque punkarra y atrevido. Las joyas familiares aportaban energía al conjunto.
Pero lo que realmente llamó la atención fué la súper trenza-joya que escogí para la ocasión. Tenia claro que partía de la nuca para acabar en un tupé en la frente. La peluquera captó la idea y la clavó! Un 10 por ella. Elegante, diferente, cañera y con mucho rollo.

¿No os parece un look salido de Blade Runner?



camisa, Acne-pantalón,Manoush-clutch,Valentino-peeptoe,JeanMichelCazabat






4 comentarios:

  1. M'encanta el look amb pantalons, i aquest en concret és espectacular, i la trena, tens tota la raó, l'han clavada!

    ResponderEliminar
  2. Me parece un look muy acertado.
    Besos

    ResponderEliminar
  3. Lo q me parece es q tienes un gusto exquisito, y deberías de dedicarte a escribir sobre ello en revistas. Estás impresionante. Punk con trenza. ¡Toma ya!

    ResponderEliminar
  4. Pues me encanta ese look un poco Blade Runner un poco punkie. Perfecto.

    ResponderEliminar