10.4.13

Marcs d'Or!


Marcos de oro


Quan necessiti ulleres, estic a un pas, segur que optaré per aquestes! A que son xules? No descobreixo res, ja ho sé, les Rayban Aviator en versió veure, no sol, però em semblen tan estiloses. No són les clàssiques de pasta que ara porta tothom (i que un dia van ser ultra fashion).
L'altre dia estava sopant en un dels "japos" més bons que tinc a prop de casa, el Sugoi de Sant Cugat (es mereix un post) i a la taula del costat una noia les duia. Amb una melena llisa perfecta, una camisa blanca impecable i un somriure gegant van ser font d'inspiració total per quan arribi el moment.
Sóc col·leccionista de les Aviator en totes les seves versions. Com no havia pensat en elles per veure la vida a través d'uns vidres???


-


Cuando necesite gafas de ver, estoy a un paso, no dudaré en optar por estas. ¿A que son chulas? No estoy haciendo ningún descubrimiento ya lo sé, las Rayban Aviator en versión vista, no sol, pero me parecen tan estilosas. No son las clásicas de pasta que ha llevado todo el mundo durante años.
El otro día, estaba cenando en uno de los "japos" más ricos de los que tengo cerca de casa, el Sugoi de Sant Cugat (se merece un post) y en la mesa de al lado una chica las llevaba. Con una melena lisa perfecta, una camisa blanca impecable y una sonrisa gigante fue fuente de inspiración total para cuando llegue el momento.
Soy coleccionista de las Aviator en todas sus versiones. ¿Cómo puede ser que no hubiese pensado en ellas para ver la vida a través de unos cristales?






2 comentarios:

  1. Tinc sort de no portar ulleres, encara (px ja tinc una edat), sinó estaria entre gafapasta i golden aviator ;-))))

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nenaaa! Et quedarien súper bé! Sense cap mena de dubte millor que les de pasta! "He dicho". jajaja!

      Eliminar